2012. október 28.

This Is Halloween ;)

Halihahó *-*
 Elvileg rohadtul álmos voltam, de nem bírtam bealudni, mert tudtam, hogy valamit elfelejtettem - és mi az a valami? A Halloween *-* Ugyanis Halloween alkalmából én elutazom - nem, nem megyek semmi féle buliba, vagy szektába - ezért is szólok előre, hogy, aki most keresne rész ügyben felejtse el, mert nem vagyok itthon xD Telefonon meg még nem vagyok akkora sztár, hogy tudjak blogolni O.o Jó persze ebbe a mai világban mindenki nyáladzik a sok jó okos telefonért (én már csak tudom, hisz ez alól én se vagyok kivétel xD), amik közel lassan már a házidat is megírják helyetted O.O Azért az nem lenne rossz x) De hagyjuk is a sületlenségeket!
Fél kómában ugyan, de muszáj feltegyek két vidit a halloween alkalmából, ami elég profi szerintem legalábbis, és nem mellesleg, amire készültek Marilyn Manson száma - és köztudott, hogy Strify is nagy kedvencének tartja a bizarr egy külsejű énekest. Emellett nyilvánvaló tény, hogy a CB-sek is előszeretettel nyúzzák ezt az ünnepet - télen/nyáron!! Elég csak rájuk nézni xD Ezért már van még egy érvem, hogy miért írjak :P HAPPY HALLOWEEN ^^ pussyy

u.i.: majd igyekszem a folytatással, de csak hétvégén, mert hétközben nem vagyok netközelben, ugyanis az őszi szünetet apumnál töltöm :P pápi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...