2011. december 8.

Szavazás vége! :)

Üdv Nálam! ^^
Úgy észleltem, hogy mindenkinek nagyon tetszett az új dizájnom, hiszen a 100% (aki itt épp kemény 4 ember volt xD) arra szavazott, hogy cool az új dizi. :) Akkor jó!
Tehát amit még mondani akarok: a drága Irodalom tanárom nagyon elhavazottnak tartja magát, így nem hozta el a pendrive-t ma. Írtunk egy listát - amin mellesleg 3 ember neve szerepelt - hogy kinek kell a pendrive SOS-ben: hát köztük voltam én is. Azt mondta (állítólag ez így is lesz): holnapra hozza! Hát ha holnapra hozza én körbecsókolgatom az fifti! De kérlek ne haragudjatok, hogy ez így alakut. :(
Örömteli pillanat volt, mikor átléptem az 500 fős látogatottságot (holott két hónapja csináltam xD) és még nagyobb örömmel telít el, hogy mindenkinek nagyon tetszik ez az egyszerű szerelmes történet - vagy ha jobban tetszik: love story fiction. ^^ Remélem sokan keresnek még rá! ;) És azt is, hogy holnap tényleg visszakapom a pendrive-omat!!!! minden jót ;)

pussyy: Meloddy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...