2011. november 9.

11.rész: Érzelmi hullámvasút

Sziasztok!
Végre sikerült részt hoznom. Jó olvasást! ^^ KOMIKAT PLS!!! *.*


[Strify szemszög]

/Az élet egy csalódás, amin senkinek sem könnyű túllépni./

Nem kifejezetten értettem ennek a sok romantikus vígjátéknak a lényegét - mióta csak élek - de most csak nem fogok erre rákérdezni... nyugtalan s tébolyult lelkem nem bírja eldönteni, hogy az ostoba beszólások és a romantikus önfeláldozások közepedte milyen érzelmeket adjak Wia tudtára, ha netán beszélgetésbe elegyedek vele. De eddig legtöbbször csak én szólaltam meg...
- Úr isten.
- Strify! Ha ennyire gyűlölöd a romantikus vígjátékokat, akkor miért nem szólsz, hogy vegyem ki?
- Mert neked tetszik...
- Az lehet, de attól függetlenül még nem kell kínoznod magad!
- Már tök mindegy. Nincs belőle már olyan sok!
- Strify! Ez a Hétmérföldes szerelem! Összesen 178 perces az extrákkal és azokat is meglestük az elején! Ez még csak a közepe.
- Csúcs...
Dőltem hátra a megadás jelét felmutatva... Wia jót nevetett rajtam és rádőlt a hasamra.
- Nyugi cica nyugi...
- Arról nem volt szó, hogy ez eddig tart...
- Tudod: nem mindig az van amit te akarsz mr. Szupersztár!
- Tudom. Ne is mondd!
Egy párnát hívtam segítségül, amivel eltakartam az arcom a következőkben. Wayolette megveregette a hasam aztán felült és újra a TV-t nézte. Bársony puha kezeibe fektette porcelán fehér arcát és gyermeteg mód kissé eltátotta a száját. Hátra dobtam a párnát és már nem bírtam magamnak parancsolni: átöleltem hátulról és szorosan tartottam miközben vallomásra nyílt ajkam:
- Wayolette... valamit már egy hónapja el akarok neked mondani, de ezeddig nem mertem.
- Nézd már! Drew Barimoor annyira helyes ebbe a szerkóban.
- Látom.
- Na mi az amit el akarsz mondani?
- Hát... csak egy szó: szeretlek.
- Mi van?
Hátrafordította fejét, és mondjam vagy mutassam alapon csókot leheltem istennőt megcsúfoló, babarózsaszín ajkaira. A csókomat viszonozta és átkarolta a nyakam. Hamar könnyítettem a pozíción és már végre szemtől szemben folytathattam a csókok árasztását szerelmemre. De a pillanat töredékétől kicsit tovább jutva szemtelen könnycseppek jelentek meg Wayolette szeme sarkában. A csókot én szakítottam meg és aggodalmas tekintetem közepedte simítottam végig arcán:
- Mi a baj? Te nem így érzel?
- De! Pontosan így érzek és ez a baj...
- Ez? Baj? Hát te fergeteges vagy. Miért lenne baj?
- Mert én... hagyjuk, oké? Nem akarlak elküldeni, de most talán jobb lenne ha hazamennél...
- Mi??! Addig nem amíg meg nem magyarázod!
- Nem akarom megmagyarázni...
- Pedig addig egy tapodtat sem megyek.
- Úr Isten Strify!!! Miért kell ennyire követelődzőnek lenned?
- Mert megijeszt ez a hirtelen jött hangulat váltás, tudod?
- Mostmár igen.
- Mondd el mi a baj!
- Az ég szerelmére! Strify: tuberkulózisom van!
- Micsoda???
- Jól hallottad. Gyógyíthatatlan betegség! Ezért nem akartam, hogy belém szeress és én se beléd!
- Dehát a tuberkulózis kezelhető...
- Hát egy - egy terápia sikeres, de ettől még gyógyíthatatlan!
- Na de ha nálad sikerül a kezelés?
- Ohh... én annyira félek!
- Nem kell! Nem ,mert itt vagyok veled.
És újból magamhoz öleltem. Mintha megnyugtattam volna, vagy nem is tudom... tuberkulózis... te jó ég... Wia!
***
Romeo megkavarta a kávéját és közben erősen a vörös "kislányra" koncentrált. Arcáról semmi nemű érzést nem lehetett kiolvasni, de mégis mintha arra gondolna, hogy "WTF? Ez ki ez?" - pedig Rima már kétszer bemutatkozott neki. Csak valahogy mindig kikapcsol az agya, ha ismeretlen emberekkel találkozik.
Yu érdekes grimaszokat vágott miközben telefonját nyomkodta és szorgos SMS invázióban részesítette barátnőjét, Erint. A lány nem nagyon törte magát a bő válaszokkal, számára elég volt egy 'ok' vagy egy 'aha' és néha egy-két smiley.
Kiro már harmadszor teszi fel a kérdést Rimának:
- Azért kutattad fel utánnunk egész Berlint, hogy megkérdezd lenne e kedvünk a Cinema Bizarrehoz?
- Argh. Hányadszor mondjam el? Igen ezt akarom, mert fontos nekem Shin boldogsága!
- Dehát ő DJ ként is boldog!
- Szerintem meg igenis hiányzik neki az a sok együtt töltött perc a bandával...
- Nekünk is hiányzik, bár Romeo kérdéses...
Ez ezúttal Yu volt és Romeora tekintett, aki biccentett egy haloványat, majd beleszürcsölt a kávéba. Ezzel nem sok információt véshettek a tudatukba!
- Halihó srácok és... Rima????
- Szia Shin!
Jött kórusba mindenkitől - kivéve Romeot. Ő csak iszogatott és integetett a maga sokat mondó szlogenjével egyetemben.
- Rima te mit keresel itt?
- Ejnye Shin! Hogy lehetsz ilyen a csajoddal?
És Kiro ekkor magához húzta Rimát. Átkarolta a lány vállát miközben végig Shinen pihentette tekintetét.
- Tulajdon képpen... na mindegy! Szerintem nem vagyok gyökér, csak sokkot kaptam, hogy itt van abba a kajáldába, amit eddig csak úgy hittem mi tudunk, hogy létezik!
- De ezek szerint nem.
- Hát nem!
Leült mellém így most Kiro és közötte helyezkedtem el. Persze rögtön írtam sms-t a srácoknak (akik tulajdon képpen mellettem ültek) hogy témaváltás. De volt aki úgy fest nem értette a célzást. Kiro halkan a fülembe súgta:
- Shin tud a tervedről?
- Nem! Ezért küldtem neked az SMS-t kicsi szöszi!
- Ja.
***
Miután elmentem Wayolettetől még nem voltam képes haza menni, ezért csak az utcán lézengtem. Akkor a sok köhögés, mikor véres zsebkendőt találtam az éjjeli szekrényében... már mindent tudtam! Így már az összes dolog megmagyarázódott. Ezért betegeskedett mostanság: betegeskedett? Hisz mindvégig beteg volt. Szomorúan és komoran hajtottam le a fejem miközben elhaladtam egy gyorsétterem mellett. Kiro, Yu és Romeo volt odabent. Hát bementem.
- Csá srácok! Mi a helyzet?
- Semmi. Ülünk, lesünk és várjuk Rimát meg Shint.
- Merre vannak?
- A mozsdóba, mert Rima túl sok koktélt ivott.
- Ahh... az probléma...
- De Strify! Ha Shin kijön nem fog megölni?
- Dehogy! Túl sok lenne a papírmunka.
- Remek. Na mindegy is! Jobb lesz ha rendelek még egy gyros tálat.
- Tedd azt, Kiro!
Megfogtam a homlokam és végignéztem ahogy Kiro még egy adagot kér a csinos pincér nőtől. Sóhajtva túrtam bele sűrű, szőke hajamba és épp a mozsdó ajtó felé tekintettem ahol is Shin jött ki a vörössel.
- Hú skacok... szerintem neki és nekem mára ennyi volt! Jobb lesz ha mi most... hé! Strify mit keres itt?
- Éppen sült krumplit eszek.
Megforgatta a szemeit és felkapta Rimát, aki már aludt - legalábbis be volt hunyva a szeme! És mosolyogva aludt...
- De Shin! Hiszen te is ittál két koktélt... így akarsz vezetni?
Tette fel a kérdést Yu, majd érdeklődve pislogott egyet. Shin megvakarta a fejét:
- Hát őő... huhh... nem is tudom... lenne kedved vezetni?
- Nem hagyhatom itt Kirot... félek, hogy a pultos csaj leitatja!
- És Romeo?
Romeo helyett válaszolt Yu:
- Romeo már nincs velünk. Rég egy másik dimenzióba jár!
- Látom. Csak nem lesz annyi rendőr...
- Hé!
Emeltem magasba a kezem, bár még így is félő volt, hogy Shin továbbra sem vesz ember számba, de mégis rám nézett.
- Majd én hazaviszem... csak mondd meg hol lakik!
- Na nem! Nem fogom a barátnőmet kettesben hagyni veled!
- Akkor miért nem mész te is velük?
Romeo végre visszatért közénk! Csak nem az én oldalamon... ugyan mit tudnék csinálni pont én ezzel a végtelen - és végtelenül csinos - kis japán hölgyeménnyel? Nem! Már megint hülyeséget beszélek... nekem ott van Wia!
- Pff... én nem ülök be ezzel egy kocsiba!
- Akkor pedig ittasan kell vezetned. Na! Gyerünk már Shin. Mit tehetnék én veletek?
Shin most odalépett mellém és megragadott a pólómnál fogva. Belemarkolt a pamut anyagába nem sokkal a póló nyaka alatt és közelebb rántott ideges arcához:
- Az egy percig sem izgat, hogy VELEM mi lesz! Sokkal inkább érint az, hogy Rimával mi lesz.
- Hm. Megbízhatsz bennem!
- Pff... ez most komoly?
Meredt rám semleges tekintetével. Hangjában megannyi szarkazmus és gyűlölet ütötte fejét amikor ezeket mondta. Nem nagyon hatott meg vele. Végül már csak arra emlékszem, hogy én ülök a volánnál, Shin az anyósülésen, Rima meg hátul alszik. Beszélgettünk. És nem vitáztunk! Mintha egy régi múlt béli képet festettünk volna újra... talán olybár tűnik még magamnak sem ismerem be - holott ez teljes mértékben így van - de nagyon hiányoznak azok az idők.

3 megjegyzés:

  1. Ez rohadt jó! :D
    Siess a folytatással!
    Puszim!

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, hogy mennyire ámulatba tudsz ejteni egy egy résszel. Ismerem már jól az írás készséged, és tudom pontosan jól, hogy mennyire fantasztikusan írsz, de újra és újra ámulatba ejtesz. Egyszerűen elképesztő, milyen élettel teli amit írsz, mennyi esemény, csavar és változatosság van benne. A fogalmazásod és ahogy kifejezed magad egyedi, egyszerű ám még is roppant furfangos is tudsz lenni, ami csak még tökélesebbé teszi a tökéletest! Köszönöm, ezt a fantasztikus történetet!
    Tudom, hogy még tartogatsz nekünk számtalan meglepetést, amit nagy izgalommal várok továbbra is. ^^

    VálaszTörlés
  3. köszi Fallen Angel és neked Dorin! Dorin hozzád még annyit hozzá tennék, hogy eszméletlenül jól esik őszinte véleményképed rólam és a történeteimről! igyekszem a maximumot kihozni mindenből és sosem akarnám, hogy ellapuljon a sztori. ezért igyekszem mindig többet-többet- és többet kihozni ebből! :)

    VálaszTörlés

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...