2012. június 6.

Interjú Strify-vel ^^

Sziasztok!
 A közel jövőben nem kicsit vagyok elfoglalt (évvégei tombolások stb.) ezért úgy gondoltam ha eltűnnék egy kis időre felteszek egy interjút Strifyvel ^^ Addig olvassátok ezt ;) pussyy


El tudod képzelni az életedet, mint szólóénekes?
Igen el tudom. De nem ez a fontos, amíg az együttes érdekel az életemben ez lesz az első cél. Minden bizonnyal a szólókarrier szabadságot adna nekem. A zene biztos hasonlitana a Cinema Bizarre-ra.
Van olyan ember, akiben megbízol vagy barátod, nem az együttesből, akivel meg tudod beszélni a bánatodat, s örömödet?
Sok barátom van akiben megbízok. Hiányzik a régi otthonod,vagy jól érzed magad Berlinben? Megtaláltam Berlinben az én otthonomat. Sajnos a családom és a régi barátaim messze vannak tőlem, de most nem akarok elmenni Berlinből.
Vannak még álmaid, amit meg akarsz valósítani?
Sok dologról álmodom. Az embernek mindig kell kitűznie új célokat és meg kell oldani az uj problémákat.
Elhagynád az együttest, ha megházasodnál?
NEM!!!!
Hívő vagy?
Nem fogom állítani azt, hogy hívő vagyok. Érdekel egy ázsiai vallás, a buddhizmus. Lehet, hogy egyszer megértem a lelki világomat.
Eltudod képzelni, hogy duettet készíts más előadókkal is?
Igen. Várjunk és meglátjuk.
Mit rejtegetsz az ágyad alatt?
Jobb lenne az a kérdés, hogy: "Kit rejtegetsz az ágyad alatt?":DDDD
Mit nem szeretsz magadon?
A bőrömet.
Mi a kedvenc tévéshowd?
Nem szívesen nézek TV-t. de sok filmet és sorozatot megnézek:D:D
Láttad már a Titanicot? Mi a véleményed?
Mutassatok egy embert, aki még nem látta.
Mit szeretsz a legjobban, mangót és csokit?
Mint minden ember, mindent megeszek. Sokáig nem ettem mangót sem, és most épp diétám van, ezért nem eszek csokit.
Mit nem szeretsz?/ételt/
Utálom a répát és az olivabogyókat.
Mit tennél, ha egy napra lány lehetnél?
Olyan dolgokat, amiket csak lányok csinálhatnak.
Mit szeretsz a legjobban a koncerteken?
Az atmoszférát és az energiát, amik a kocertet érdekessé és egyedivé teszik.
Milyen sportot szeretsz a legjobban?
hm...hát a szexet:D
Ha lehetne háziállatod mi lenne az?
Szeretnél egy kis francia buldogot vagy például mopszt, de nem lenne szegénykére elég időm.
Hiszel a csodákban? Lehet, hogy már megtörtént veled ilyen?
Hiszek a Fräulein Wunderben. (német lány banda, lefordítva Miss csodák:D).
Hogy keletkezett a nicked Sutaraifimono-chan?
Yutól kaptam a nevet.
Mi lenne az első kérdésed a kezdvenc J-Rockeredhez, együtesedhez találkozásotokkor?
Nincs kedvenc J-Rockerem.

2 megjegyzés:

  1. Dorin jelentkezik! Én még nem láttam a Titanicot (max 20 percet a végefele)szóval hidd el Strify van olyan aki még nem látta, de szívesen megnézném veled! ^^
    A J-Rockos dolog meglepett, de hát talán így még jobb, hisz ők azt játszottak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énbennem az összes közül az a rész maradt meg mikor a kedvenc sportja felől érdeklődött xD SZEX xD én már láttam végig, csak nem egyszerre. Valahogy mindig lemaradtam vagy az elejéről, vagy a végéről, sőt volt már mikor a közepéről xD

      Törlés

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...