2012. június 1.

Popcorn 2008/05

Sziasztok!
Most egy cikkel érkeztem hozzátok. Még úgysem akadt ilyen ;) Mától viszont igyekszem nem csak részekkel szolgálni! ^^
- - - - - - - - - - - - - - - 

A Cinema Bizarre kulisszatitkai

Április közepén indult a CB első nagy németországi koncertkörútja. Miniinterjúnkból most kulisszatitkokat és érdekességeket tudhatsz meg.
- - - - - - -
Hogy vannak a hangszálaid, Strify?
Strify: Remekül, minden rendben. Nagy pech volt, hogy éppen az Eurovíziós Dalfesztivál elődöntője előtt betegedtem meg. De a turné nincs veszélyben!
Milyen show-val készültök?
Luminor: 95 percet játszunk. A lemezen található dalokon kívül 3-4 új nóta is lesz, és néhány feldolgozás. A színpadkép eléggé futurisztikusnak ígérkezik, fantasztikus lézerfényekkel.
Kiro: 15 ember van úton velünk, és 2 kamionnal szállítja a felszerelésünket.
Szállodában vagy a buszban alszotok?
Yu: Természetesen a buszban, így sajnos nincs alkalmunk lányokat fogadni. Pedig szívesen ismerkednék néhány csinos rajongóval!
Van most valamelyikőtöknek barátnője?
Shin: Nem, mindanyian facérok vagyunk.
Kiro: Pedig nemrégiben találkoztam álmaim nőjével. Egy szállodában botlottunk egymásba, de sajnos nem láttam többé.
Hogyan ítélitek meg a helyzeteteket a jelenlegi zenei életben?
Strify: Általában pozitív visszajelzéseket kapunk, de persze akadnak olyanok, akik nem szeretnek minket, vagy irigyek ránk.
Vannak kedvenc együtteseitek?
Kiro: Most a SuG és a Kra a kedvencem.
Shin: Az én kedvencem a Dir En Grey, akinek a dobosáról, Shinyáról neveztem el magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...