2012. július 11.

Orosz Bravo Interjú - Strify


Sziasztok!

Még mielőtt vészesen belemerülnék az írásba gondoltam felrakok egy kis nyalánkságot történetem férfi főszereplőjéről ^^ Remélem van benne új is ;)


Iskola
Anya azt mondta, hogy én egy szörnyen kíváncsi gyerek voltam és állandóan kérdezősködtem. Ennek ellenére nem alakítottam ki szoros kapcsolatot az iskolámmal. Sokszor belefáradtam és otthagytam a k*b*szott iskolát és elkezdtem itt-ott dolgozgatni.
Hírnév
A hírnév az egy kemény dolog. Egyszer volt, a Francia turnénk alatt, az első másodperctől kezdve, ahogy kiszálltunk a kocsiból azt hittük megőrülünk, mivel még soha nem láttunk annyi sikítozó embert, mint akkor ott.
Smink
13 évesen kezdtem el sminkelni magam. De nem használtam sminket gyakran. Az anyukám nem volt ellene, figyelembe vette, hogy én a sminkel éreztem magam teljesnek. De az apám szörnyen mérges volt érte! Szerinte ez méltatlan egy igazi férfihoz.
Személyiség
Mindig is egy kicsit magamnak való voltam. Nem mondom, hogy totál önző vagyok, de a saját személyiségem nagyon fontos számomra. Emiatt a tulajdonságom miatt sok ember azt hiszi, hogy beképzelt sztár vagyok. Már gyerekkorom óta utáltam betartani a szabályokat. A szabályok sz*rok!
Homoszexualitás
Nem meglepő, hogy mivel sminkeljük magunkat, és nem vagyunk átlagos férfiak, sokan arra következtetnek, hogy melegek vagyunk… Én úgy látom, hogy ez a saját problémájuk. Gyakran kerülünk vicces szituációkba. Például: néha megkértem, hogy engedjenek ki wc-re – azt hitték, hogy lány vagyok, ha-ha-ha!
Az álomlány
Kell hogy legyen köztünk egy szikra. Elektromos áram – érted, hogy mire gondolod? Az álomlánynak rá kell jönnie, hogy milyen extravagáns dolgok játszanak nálam. Például én mindig az ajkakra figyelek először. Igen-igen, az ajkak a gyengéim. Egy igazi ajakőrült vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...