2012. május 11.

Közérdekű közlemény?!

Most egy kérdéssel fordulok hozzátok. Szavazást indítok, hogy legyen e másik történet a My Impossible Dream mellett? Mert mint már említettem elkezdtem egy Kirosat. Már az első 10-től több is meg van belőle, de azért gondoltam megkérdezem, hogy ti mit szólnátok ahhoz, ha feltenném ezt a történetet is, és akkor két történet menne egymás mellett? Mert el kell keserítselek titeket: A MY IMPOSSIBLE DREAM-nek RÉG NINCS VÉGE!!! xD És gondoltam örülnétek egy kis újdonságnak :) Szavazzatok majd légyszi! ^^ pussyy: MELODDY ♥


2 megjegyzés:

  1. Sajna mostanában nem volt időm netezni,ezért kommentelni sem.De nekem nagyon tetszene,ha elkezdenéd azt a sztorit is írni ^^ Biztosan ugyan ilyen jó lesz. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ilyen szabadon fogsz ^^ Csak az a gond, hogy a szavazásnak kell eleget tennem :S így nem tudom még mi fog kisülni ebből! ^^ De nagyon jól esik, hogy te így gondolod *.* Köszönöm ♥

      Törlés

51.rész: Téli haláltánc?

Sziasztok! :D  A Nyuszi hozta az új részt ;) Jó olvasást! ^^ [Strify szemszöge] /Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk va...